Blogia
Àgora

Benvinguts

Benvinguts

Benvinguts tots a aquest punt de trobada! Confiem que siga una bona ajuda per als vostres estudis i us desperte noves inquietuds. Aprendrem més si col·laborem entre tots; per això, la vostra participació és molt important. Podeu comentar els articles que llegiu, enviar-nos suggerències, exposar els vostres treballs de classe… En fi, tot allò que us vinga de gust! També ens agradaria que ens visitàreu sovint a la pàgina del nostre Institut: esperem inaugurar-la prompte. De moment, salut a tots i… ens vorem a l’Àgora!

3 comentarios

Ana -

Mucha suerte en esta nueva aventura, Manolo. Ya veo que has hecho los deberes con aplicación, como es tu costumbre.

Manolo -

Gràcies Gisela: eixe era l\'epigrama que buscàvem. Què et pareix, quedarà bé si l\'afegim al teu resum? Ho comentem dijous: fins aleshores.

gisela -

¿Qué tienes tú que ver con nosotros, criminal maestro de escuela, cabeza odiosa para los niños y las muchachas? Todavía los gallos de altiva cresta no han roto el silencio y ya truenas con cruel murmullo y azotes. Tan profundamente resuenan los bronces al ser golpeados los yunques, cuando un obrero coloca a un abogado en la grupa de un caballo; más moderadamente se enfurece el griterío en el gran anfiteatro, cuando el grupo de sus partidarios anima a un escudo vencedor: los vecinos te pedimos dormir toda la noche:estar despierto no tiene importancia, pero estar despierto permanentemente es mortal. Deja marchar a tus alumnos. ¿Quieres, charlatán, recibir por callar lo mismo que recibes por gritar?
Marcial, Epigrames, XI-68